סדנת לוח חזון

בשנים האחרונות הכנת לוח חזון הפכה פופולרית מאוד. יותר ויותר א.נשים משתמשים בה ליצירת עתיד מיטבי ומוצלח עבורם.
ואכן, לוח חזון נחשב כלי עוצמתי ויעיל במיוחד ליצור לעצמנו את העתיד שאנחנו מייחלים לו.
אולי גם אתם ראיתם את הסרט הסוד ואת החלק שמדבר על "יצירת החזון".
זה כבר לא סוד שהכלי הזה משנה את התמונה. הוא יוצר עבורנו תמונה מדהימה, מציאות נפלאה.
רבים מאיתנו מתחילים שנה חדשה, עבודה חדשה וכדומה – עם חלומות גדולים, ציפיות, שאיפות…
אבל בהרבה מהמקרים החלומות נכנסים תוך שבועיים למגירה. לוח החזון מוודא שהחלומות שלנו לא יישארו במגירה אלא יתגשמו במציאות.

מה היתרונות של לוח החזון?

  • לוח חזון מאפשר לנו להבין לעומק ולחשוב מה באמת המטרות שלנו. חשוב מאוד לכל אחד ואחת מאיתנו להקדיש זמן לחשוב מה באמת אנו רוצים להשיג, מה חשוב לנו יותר, מהן 'האבנים הכבדות' בחיינו, באילו תחומים חשוב לנו להתפתח. לוח החזון מאפשר לנו להקדיש זמן לחשיבה המשמעותית הזו.
  • מאפשר להרחיב את כוח הדמיון. לוח החזון מאפשר לנו לדמיין את החלומות והמטרות שלנו עוד בטרם קרו בפועל. היכולת הזו להשתמש בדמיון לטובתנו, לדמיין הצלחות והשגת מטרות, הינה יכולת נרכשת שניתן לחזק על ידי תרגול. כאשר אנחנו מדמיינים את לוח החזון שלנו, את הגשמת החלומות שלנו, אנחנו מחזקים את היכולת שלנו לדמיין את הטוב ולגייס את כוח הדמיון לטובתנו.
  • מאפשר לנו לראות תמונה עתידית מיטבית אמיתית. כאשר אנחנו יוצרים לוח חזון אנחנו משתמשים בתמונות, בסמלים ודימויים שאותם תת המודע שלנו יודע לפרש ולהבין היטב. זה ידוע שתמונה אחת שווה אלף מילים. וזה מכיוון שלתמונה חזותית מצטרפים כל החושים הפעילים ואפשר דרכה לראות את כל מה שמקיף את ההוויה, לשמוע דרכה קולות וצלילים שמקושרים לאותה חוויה טובה, להעלות תחושות ורגשות שקשורים לאותה סיטואציה, ואפילו לעורר בנו טעמים וריחות שמתחברים לנו לחוויה הזו.
  • לוח החזון מדבר את שפתו של התת מודע. שפתו של המודע הוא מילים ואילו שפתו של התת מודע הוא תמונות, סמלים, מטפורות ודימויים. לכן, לוח החזון הוא מיצג שתת המודע מבין בצורה הטובה ביותר את מסריו ויעדיו. כאשר לתת המודע ברור מה מצפים ממנו, הוא יודע לכוון אותנו לשם בקלות.
  • לוח החזון פועל למעננו במשך זמן רב, לעיתים אפילו שנים. כיוון שלוח החזון שלנו יכול לכלול מטרות שהן לטווח הקצר וגם לטווח הארוך, הוא פועל עבורנו ומכוון את התת מודע שלנו להשגתם. לא אחת לוח חזון יכול להיות רלוונטי לנו לשנים ארוכות ולהמשיך לכוון אותנו להישגים הגבוהים שאנו שואפים אליהם.

סדנת לוח חזון יכולה לכלול מפגש חד פעמי של כמה שעות או סדנה של כמה מפגשים שמייצרת הכנה רגשית ומחשבתית לקראת הכנת לוח החזון.

מתאים מאוד ל:

  • תחילת שנה עברית או לועזית, שכן שנה חדשה מאפיינת מאוד התחלות חדשות ושאיפה להשגת מטרות.
  • זה מתאים לקבוצת אנשים שעוברים ביחד שינוי משותף (קידום או שינוי בעבודה, מעבר דירה עיר או מדינה, קבוצה לירידה במשקל ועוד) ומעוניינים לקדם את עצמם במקסימום באותו שינוי.
  • מתאים מאוד לנשים שרוצות התחלה חדשה ויצירת שינוי, צמיחה והעצמה בחייהן. יכול להתאים גם כערב מגבש לקבוצת נשים שהרצון להצליח משותף להן.
  • מתאים מאוד לחֲבָרוֹת שרוצות להעשיר את ההון האנושי ולהצמיח את העובדים והעובדות. ניתן ליצור לוח חזון אישי או עיסקי לעובדים ומנהלים בכל הדרגים.


    לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד