היהלום שבפנים – לפתח ערך עצמי מנצח

היום זה הנושא הכי מדובר! כולנו עסוקים מאוד בתחושת הערך העצמי שלנו, בדימוי העצמי, עד כמה יש לי תחושת ביטחון ומסוגלות. סדרת המפגשים הזו עוסקת בדיוק בדברים החשובים הללו: דימוי עצמי, ביטחון עצמי וערך עצמי. תוך כדי הלימוד וההעמקה בדברים נחווה תהליכים עוצמתיים שישפיעו על כל אחד ואחת בצורה עמוקה ומקדמת.

בסדנה הזו ראשית נלמד:

  • מה ההגדרה של דימוי, ביטחון וערך עצמי
  • נבין מה ההבדל ביניהם (ספוילר! רבים מתבלבלים ביניהם)
  • נחבר את הלמידה למעגל ההשפעה בחיים
  • נחווה טכניקות שיעזרו לנו לצמוח בכל תחום
  • תקבלו המון טיפים לבניית ערך עצמי מנצח (שכולל בתוכו גם דימוי עצמי וביטחון עצמי מנצחים).

 

נאפשר לכל אחת ללמוד את הדרך שלה ללטש את היהלום הפנימי שבה ולאפשר לה לצמוח ולהתמלא בטוב עד לתחושת ערך עצמי שלם ומנצח שמביא לאיכות חיים, לתחושת סיפוק ועוצמה.

דמייני את עצמך…. מתהלכת בעולם בתחושת שאת נפלאה, שאת מסוגלת, שאת מיוחדת וייחודית בעולם. הרי זו האמת! באמת אין עוד מישהי כמוך בעולם. זה החלום של כל בני האדם, לדעת שהם ראויים, מוצלחים ונפלאים בדיוק כפי שהם. וגם את יכולה להרגיש כך. את ממש ראויה לזה.

מתאים מאוד לנשים שעסוקות מאוד במה חושבים עליהן ולרוב יש לזה פרשנות מקטינה בראשן; מתאים לנשים שמתקשות להאמין ביכולתן לבצע בהצלחה משימות מסוימות; מתאים לנשים שעסוקות בהשוואה מתמדת לאחרות סביבן; מתאים לנשים ששואפות להרגיש שלמות ובעלות ערך עצמי גבוה ללא תלות במעשים שלהן; מתאים למי ששואפות להתהלך בעולם עם תחושת ערך מנצח; מתאים לארגונים וחברות שחשוב להם לטפח את העובדים ואת תחושות הערך הפנימי שלהם בידיעה שזה מייצר תוצאות גבוהות גם לעובד וגם לעסק.

שיתוף העמוד