כלים מעולם ה NLP להתמודדות עם מתח וחרדה

בעידן הנוכחי רבים מאיתנו מכירים מקרוב את המתח והחרדה. יש כאלו שמתמודדים איתם ברמה יום יומית, אחרים מכירים גלים של התקפי חרדה ויש שחוו התקף חד פעמי. במדינת ישראל הקטנה והיקרה שלנו אנחנו מתמודדים עם לחצים מגוונים: לחצים כלכליים, פערים חברתיים, אזעקות, יוקר מחיה, הקורונה שהגיעה בהפתעה והשאירה צלקות, הכבישים העמוסים ועוד… כל אלו הם קרקע פורה לפתח חרדות. כמה פורה? המחקרים מדברים על 1 מכל 3 אנשים שיחווה לפחות התקף חרדה אחד בחייו.

כיוון שהחרדה הפכה כה נפוצה ושכיחה, בכל בית בישראל ובעולם, יש להכיר אותה ולקבל כלים להתמודד איתה. ככל שאנחנו מכירים את החרדה, יש לנו יותר כוח ויכולת להתמודד איתה, להבין אותה ולשחרר אותה.

גם אני 'מאסטרית בחרדה', בוגרת הפקולטה של החיים לענייני חרדה. חוויתי אותה במשך כעשור. העשור הקשה ביותר בחיי. ועם זאת, העשור שהצמיח אותי יותר מכל חוויות החיים. במשך שנים חיפשתי כל דרך להקל עלי, בעיקר חיפשתי פתרונות קסם בחוץ. בסוף מצאתי את התשובות. כולן היו בתוכי.

בסדנה הזו אני מעבירה את כל הכלים והפתרונות שאספתי במשך כמה עשורים, כדי שכל אחד יוכל להבין את עצמו, לעזור לעצמו גם בעת התקפי חרדה ובעיקר לשחרר את עצמו מהחרדה. אני תמיד דוגלת ב'לתת חכה על פני דגים'. והסדנה הזו היא החכה הכי טובה שיש. אין פתרונות קסם, יש תהליך ועבודה פנימית. ויש תוצאות מדהימות. משיגים שוב איכות חיים!

בסדרת המפגשים בסדנה הזו, בין היתר:

  • נבין מהי בעצם חרדה ומהם מאפייניה,
  • מהם הנתונים הסטטיסטיים לגביה,
  • מהן התופעות הפיזיות השכיחות שנלוות אליה,
  • איך החרדה משפיעה על המחשבות שלנו,
  • מהי משפחת הרגשות שמזוהה עם החרדה,
  • נלמד להתחבר לעצמנו החדש,
  • ובעיקר נלמד טיפים לשחרור החרדה.

 

ל NLP יש כלים עוצמתיים ועמוקים שמאפשרים לנו ללמוד לחיות עם החרדה מתוך בריאות, שמחה ואיכות חיים. הסדנה כוללת תהליכים מעולם ה NLP שנוגעים במחשבות שלנו, בזיהוי הטריגרים בחרדה, בניהול השליטה וחיבור לרוגע, בניהול הרגשות שלנו ועוד.

מי שחוו את הסדנה מדווחים על: תחושת שחרור ורגיעה; חוזרים לתחושת שליטה בחיים; מצליחים ליהנות מהיום יום; מפסיקים להימנע מלצאת/ לנסוע / לטוס/ לטייל/ לאכול בחוץ ועוד ומתחילים לחוות הצלחות קטנות שהופכות לגדולות; תחושת מסוגלות עולה; איכות החיים חוזרת!

 

מתאים מאוד לא.נשים שחווים סטרס מתמשך שמפריע להתנהלות היום-יומית; מתאים לא.נשים שחווים התקפי חרדה ופאניקה ורוצים להשתחרר מזה; מתאים לא.נשים שמרגישים שמגיע להם לחיות חיים טובים ושואפים לאיכות חיים; מתאים לקבוצות שרוצות לעבור תהליך ביחד; מתאים לארגונים שמזהים לחץ פנים ארגוני סביב יעדים או לחץ כללי אצל העובדים ורוצים להשקיע בעובדיהם מתוך הבנה שזה משפיע ישירות על התוצאות.

שיתוף העמוד