שמנים ארומתיים – המתנות שהשם ברא לנו בטבע

את השמנים הארומתיים יצא לי להכיר מאז 2015 במסגרת חיפוש אישי להקלה על כאבי בטן בלתי נסבלים מהם סבלתי שנים ארוכות, ומצאתי אוצר אמיתי לטיפול טבעי ועוצמתי לגוף ולנפש. מה שנקרא יצאתי לחפש אתונות ומצאתי מלוכה. אחרי שזה עזר כל כך לי ולמאות מטופלי, אני מרגישה שליחות לספר על השמנים הארומתיים שיעזרו לעוד ועוד א.נשים.

את הידע הרב שצברתי עם השנים בנושא השמנים הארומתיים אני מעבירה בהרצאות ייחודיות ומרתקות על השמנים הארומתיים וההשפעה הנפלאה שלהם על מערכות הגוף והרגש.

ישנן 2 אפשרויות להרצאות בנושא השמנים הארומתיים:
1. הרצאה עם העברת ידע והבנה מעמיקה על השפעתם המיטיבה של השמנים עלינו.
2. הרצאה חווייתית שכוללת גם העברת ידע וגם הכנת שמנים מותאמת אישית לכל אחת בעצמה.

בשתי ההרצאות אנו לומדים על התועלות של השמנים הארומתיים עבורנו, הן ברמת הגוף והן ברמת הנפש.
החלק הראשון של ההרצאה כולל הסבר תיאורטי על השמנים, המקור שלהם, סוגים שונים של שמנים, אופן השימוש, התועלות של כל קבוצה ועוד.
בחלק השני נמקד את ההרצאה לתחומי טיפול משמעותיים בהם שמנים ארומתיים פועלים ומשיגים תוצאות נפלאות בדרך טבעית, בריאה ונעימה. בחלק זה אפרט על מגוון תערובות מדהימות שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בה.
החלק השלישי מתקיים רק בהרצאות החווייתיות, ובו כל אחת בוחרת לה תערובות שרוצה להכין ומכינה לעצמה לפי הדרכה וליווי שלי ליצירת השמן האולטימטיבי עבורה. ניתן להכין יותר מתערובת אחת למשתתפת בשינוי עלויות.


עלות לסדנה שכוללת העברת ידע –
40 ₪ למשתתפת.
סדנה לסדנה חווייתית
 – 120 ₪ בהכנת תערובת שמנים אחת,  עלות למשתתפת שמכינה 2 שמנים – 190 ₪, עלות למשתתפת שמכינה 3 שמנים – 250 ₪, לכל שמן נוסף מעבר ל 3 שמנים, בעלות של 60 ₪ לבקבוק.

מתאים מאוד לקבוצות מאורגנות, לחברות ועסקים שרוצים לגבש ולהטיב עם העובדים; מתאים לא.נשים שסובלים ממכאובים גופניים ורוצים להשיג איכות חיים ובריאות איתנה; מתאים לא.נשים ששואפים להרגיש טוב ולהעלות את איכות חייהם; מתאים לא.נשים בריאים שרוצים לשמר ולחזק את בריאותם.

הערה: את השמנים הארומתיים לא נתאים במצבים כגון: שימוש בסטרואידים ותרופות להורדת המערכת החיסונית, למטופלי דיאליזה וכימותרפיה, למושתלי איברים, לחולי סרטן שאין אישור רופא לחיזוק מערכת חיסונית, לחולי אפילפסיה, למי שבטיפולי פוריות או בהיריון שליש ראשון. בהרצאה אני גם מסבירה על כל אחד מההתוויות שברשימה למה לא מטפלים בשמנים. ספוילר! הסיבה היא לא בגלל שהשמנים מזיקים אלא להיפך כיוון שהשמנים מחזקים את הפעילות הטבעית של הגוף ואם הגוף לא פועל תקין לא נרצה להכביד עליו.
לכן, לפני הזמנת ההרצאה על המשתתפים לענות על השאלון בקישור המצורף בכדי לוודא שאין התנגשות.
קישור לשאלון: https://forms.gle/W8nfyqjqaSkSrxfa7

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד