דמיון – לא לילדים בלבד

נתחיל מהעובדה החשובה שכולנו מדמיינים, כל יום, אפילו די הרבה פעמים ביום. זה קורה כשחולמים בהקיץ, כשקוראים ספר או רואים טלוויזיה ו'נכנסים לדמות', כשמנסים לפתור בעיה בעבודה, כשחושבים על הבגד שתתפרו לאירוע ועוד ועוד…

אז אם חשבתם שדמיון זה משהו שרק ילדים עושים – זו טעות. המשפט "מה אתה ילד? תפסיק לחלום בהקיץ!" הוא מוטעה מיסודו 😊. הדמיון הוא כלי מבורך שהאנשים המצליחנים בתחומם משתמשים בו לטובתם. כיום, מחקרים רבים מוכיחים את הכוח העוצמתי של הדמיון עלינו: על הבריאות שלנו, על המציאות שלנו, על רמת ההצלחה שלנו, על האיזון והרוגע שלנו ועוד – אז כדאי לכל אדם לבחור בדמיון מקדם ולהכניסו לחייו.

בעזרת הדמיון נוכל להיות בכל רגע נתון במקום שבו חפץ ליבנו. גם אם נהיה בחדר הומה אדם ורועש, נוכל בעזרת הדמיון להתנתק מרעשי הרקע ולהתחבר למקום רגוע בטבע ולמצוא בתוכנו את השקט והרוגע.

הדמיון יכול להשפיע עלינו לשני הכיוונים: הוא יכול להביא אותנו למחוזות טובים, מוצלחים ונעימים אך חלילה גם להיפך. אם נתמקד בדמיון שלילי הוא יכול להשפיע פחות לטובה על המציאות שלנו. לכן, חשוב מאוד ללמוד את כוח ההשפעה של הדמיון ולהשתמש בו בחוכמה.

בנוסף, בהרצאה הזו נעמיק בפרטים נוספים שקשורים בדמיון, ביניהם:

  • באיזה  חלק במוח מדמיינים?
  • נבין האם לדמיין ספורט ישפיע על השרירים שלנו? (ע"ס מחקרים בנושא)
  • מה בין דמיון לתת מודע?
  • מי משתמש בדמיון?
  • מה ההשלכות המיטיבות שלו עלינו?
    ועוד…

 

את המפגש נסיים בדמיון מודרך שיכוון אותך כמו מצפן למטרות ולהצלחות שלך.

מתאים לא.נשים שרוצים להשיג מטרות ולהתכוונן אליהם; מתאים לא.נשים שרוצים לשפר את תפקודי הגוף ולחזק את הבריאות ואף להבריא; מתאים לא.נשים שחשוב להן להמשיך ולצמוח ולהשיג עוד ועוד יעדים; מתאים לא.נשים שרוצים רוגע ושלווה בחיים; מתאים לארגונים שמכוונים לעובדים מצליחים ומוצלחים.

שיתוף העמוד