NLP כדרך חיים – סדנה ללימוד שיטת ה NLP הבסיסית

אנשים רבים כיום, מחפשים את המתכון לחיים טובים, לחוויות הצלחות, להשגת שינוי פנימי ועמוק בפרק זמן מוקצב. זה מאוד מתאים לעידן שאנו חיים בו, שכולנו רוצים תוצאות גבוהות ובמהירה. ה NLP הוא לדעתי מענה ממוקד לזה. תחום ה NLP נולד מתוך הרצון למצויינות ולצמיחה, מתוך צפיה וניתוח של אנשים מצויינים בתחומם בהולידה תובנות ומסקנות שמשמשות כיום את האנשים המובילים בעולם, מספרי אחד בתחומם.

כשיש ריכוז של ידע כל כך חשוב ונגיש זה הופך את תחום ה NLP למבוקש ורצוי העולם כולו ובארץ בפרט.

הסדנה הזו יודעת לזכך את הידע המשמעותי והחשוב לנו מעולם ה NLP. היא מלמדת את הבסיס של ה NLP, את השפה והעקרונות המובילים  בתחום ה NLP שנמצאו מעוררי השראה וצמיחה בחיים. המיקוד של הסדנה הזו הינה לקבלת כלים אישיים, לצבירת ידע, לחוויה אישית מקדמת. היא מתאימה מאוד למי שמעוניין לקדם את עצמו ואת סביבתו. היא פחות מתאימה למי שמבקש/ת להיות מטפל/ת כיוון שאינה מתמקדת במאחורי הקלעים של הטכניקות אלא מתמקדת בחוויית ההצלחה האישית שכל אחד מקבל בסדנה.

מתאים לקבוצות שרוצות לצמוח ביחד וליהנות מסדרת לימוד מקרבת ומעשירה; מתאים למי שמעוניין לשנות גישה ולהרחיב תודעה; מתאים למי שמעוניין בהתקדמות בחיים ובקבלת כלים מעשיים להצלחה; מתאים לא.נשים שרוצים להשיג יותר מעצמם ומהחיים; מתאים לארגונים שרוצים לטפח את ההון האנושי בחברה וליהנות מפירות הסדנה הנפלאים גם בעסק.

שיתוף העמוד