סדנה לחגי תשרי – לצמוח בהם עם ה NLP

ב"ה בחגי ישראל, כל חג מביא עימו משמעות עמוקה. לכל חג ה'סגולות' הייחודיות לו וחשוב להכיר את הכוחות הייחודיים שפועלים בכל חג ולהשתמש בהם שישפיעו עלינו טובה וברכה להמשך השנה.

חגי תשרי בפרט הינם זמן מיוחד בלוח השנה העברי.

  • ראש השנה – ראש השנה משול להתחלה חדשה, להתחדשות ותקווה לצד חשבון נפש
  • ראש השנה – מחובר לסליחה ומחילה ומתוכם להתעלות רוחנית
  • סוכות – חיבור לשמחה פנימית ועבודה מתוך שמחה

מי שיודע ומשכיל להשתמש בכוחות של החגים הללו ליצירת תהליכים פנימיים משמעותיים זוכה לצמיחה שמלווה אותו לכל השנה. אנחנו יכולים להשתמש בכוחות של הזמן הזה לטובתנו, ולחוות קפיצה התפתחותית שתהיה משמעותית, תקדם אותנו ואף תשפיע לטובה על סביבתנו.

במפגש הראשון בסדנה הזו אנו מחברים את משתתפי הסדנה לקראת ראש השנה ליצירת התחדשות טובה בחיים, ליצירת שינוי ושיפור בחיים, להתבוננות פנימית בה נבחן את ההצלחות מהשנה האחרונה (או יותר) אותם נשאף לשמר ולצידם את המקומות שבהם נשאף לשנות ולשפר.

במפגש השני לקראת יום הכיפור ההרצאה מתמקדת במשמעות הסליחה עבורנו, האם היא מעין ויתור או להיפך, למי היא עושה טוב, ואיך אפשר להכיל אותה עלינו.

במפגש השלישי לקראת חג סוכות, אנחנו מתמקדים בשמחה. אמנם סביב חג הסוכות יש מצוות של ארבעת המינים וסוכה וכד' אבל מצוות החג החשובה ביותר היא "ושמחת בחגך". את ההרצאה הזו נקדיש כולה לנושא השמחה ומי שמצליח לגייס את השמחה בחג זה, זוכה שמלווה אותו לכל השנה. הלוואי על כולנו 'ברז שמחה' פתוח כל השנה.

בתוך המפגשים הללו תהנו מבונוס דמיון מודרך שיחזק אתכם סביב החגים ובכלל. אחרי 3 המפגשים הללו תהנו מהתחלה של השנה העברית מתוך כוח ועוצמה שילוו אתכם לכל השנה. הכלים שתקבלו ב 3 המפגשים הללו יהדהדו ויתעצמו בתוככם ויאפשרו לכם לצמוח איתם בקלות ובשמחה.

מתאים לא.נשים שרוצים לצמוח בתקופת החגים ולא להתעסק רק בהכנות חומריות וגשמיות (שגם הן חשובות, בעיקר כשהן תומכות הכנות הפנימיות); מתאים למי שרוצים לחוות את חגי תשרי מנקודת מבט חדשה ומקדמת; מתאים לארגונים שרוצים לחזק ולהשקיע בעובדיהם.

שיתוף העמוד