מפגש תשליך להתחלת שנה עוצמתית במיוחד

מפגש התשליך לוקח השראה מטקס התשליך ביהדות, והוא מביא עימו חוויה מיוחדת במינה, בחוף הים מתחת לכיפת השמיים.

 

בטקס הזה תעברי תהליך בו תאפשרי לעצמך לשחרר (מהמודע ומהלא מודע) משאות מכבידים מהעבר הרחוק והקרוב, כאלו שלא מקדמים אותך ואולי אפילו עוצרים אותך. השחרור ממשיך גם בטקס תשליך מיוחד בו הבנות משחררות את השאריות לתוך הים, ועושות זאת ביצירתיות ועם התאמת תנועה קיניסטטית שתת המודע מביא בכדי לסייע ולהשלים את פעולת השחרור. רבות מעידות לאחר השלב הראשוני של השחרור, על תחושת רוגע נעימה שמתפשטת בגוף, על הקלה ואף קלילות ("ירדו לי 10 קילו מהלב", "אני הולכת יותר בקלילות").

 

ואת הקלילות והשלווה הזו נפנה לטעינה ומילוי במשאבים ויכולות, וניצור תמונה עתידית לשנה טובה ומוצלחת אותה נקבע בדמיון מודרך עוצמתי בחוף הים, מתחת לכיפת השמים. בשלב הזה הנשים משתפות שמעבר לשלווה וההקלה מתלווים גם תחושות של שמחה, אושר, התרגשות וציפיה לקראת השנה החדשה. בתהליך האישי והקבוצתי שכל אחת חווה היא מגדילה את הביטחון והמוכנות לשנה הטובה שבפתח, והגדלת הכלי שלה לקבל את השפע והברכה שבדרך אליהן.

 

המפגש כולל: הפעלה קבוצתית מעצימה, תרגילים אישיים מעולם ה NLP,  דמיון מודרך עוצמתי לשנה החדשה שבפתח ועוד. מומלץ בחום!

מתאים מאוד לנשים שרוצות רגע לעצמן; לנשים שבוחרות להקדיש לעצמן זמן של צמיחה, ריפוי ושחרור; לנשים שמרגישות שנושאות על כתפן משא מעמיס; לנשים שרוצות לפתוח דף חדש; לנשים שחשוב להן להתחיל שנה נקיה וצחה מבפנים; לנשים שרוצות לשחרר תקיעויות; לנשים שרוצות לקבל את השנה בשמחה וציפיה; לנשים שרוצות להיות כלי לשפע וברכה.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד