סדנת הורים לחיזוק הקשר עם הילדים

סדרת מפגשים שמיועדת להורים שרוצים לחזק את הקשר עם ילדיהם, לראות את הדברים מנקודת המבט שלהם ובעיקר להבין איך הם יכולים לקדם ולחזק את ילדיהם.

בעולם שבו אנו חיים, שכל יום הוא סוג של מרדף אינסופי להישגיות / להישרדות / להצלחה… הקשרים שלנו עם הילדים לפעמים משלמים מחיר. מצד אחד, אנחנו כל כך אוהבים אותם ורוצים לראות אותם עולים ומצליחים ומשגשגים. מהצד האחר, אנחנו רואים שקשה להם ולא תמיד יש לנו דרך לעזור או זמן או פניות רגשית.

תוסיפו על זה את השוני והמורכבות של כל אחד מילדנו. זה ידוע שכל ילד הוא עולם ומלואו, וכל ילד שונה מאחיו, ולכן אנחנו כהורים נדרשים להתאמות ושינויים בכדי לאפשר לכל אחד את הכלים הייחודיים לו בכדי לצמוח. מה שנגיד לילד האחד לא יתאים לאחיו, ותשומת הלב שנעניק לבכור לא יתאים לתשומת הלב שצריך ילד הסנדביץ' ועוד…

הסדנה הזו מאפשרת לנו בכלים פשוטים וקלים לעשות שינוי משמעותי בקשר שלנו עם ילדינו.
היא מעניקה לנו כלים שמסייעים ברמה היום יומית מול הילדים שלנו.
בסדנה זו נקבל כלים ותובנות שיסייעו לנו לנהוג לפי "חנוך לנער לפי דרכו" לעשות התאמות קטנות מול כל אחד מתוך הכלה ואהבה לילדנו.
והילדים? הם מגיבים להשפעת הסדנה באופן מיידי. הם מזהים את השינוי שמתחולל בקשר מול ההורים ובמשפחה בכלל. ולנו נשאר ליהנות מלראות אותם עולים ומצליחים.

הסדנה מבוססת על כלים מעולם ה NLP: כולל טכניקות נפלאות; לימוד שפת ה NLP הייחודית והמקדמת; היא כוללת כלים להורים ברגעים שמאתגרים (מה לעשות, יהיו רגעים כאלו גם אחרי הסדנה); ובעיקר מחברת אותנו ההורים לכוחות וליכולות שטמונים בנו.

מתאים מאוד להורים שחשוב להם להיות הורים תומכים ומקדמים עבור ילדיהם; מתאים להורים שמרגישים שהילד מביע התנגדויות ואין להם מושג למה; מתאים להורים שרוצים לראות את ילדיהם פורחים ומצליחים; מתאים לחברות וארגונים שרוצים להעניק להורים שבחברה הרצאה מקדמת ובעלת תוצאות גבוהות.

שיתוף העמוד