כלים מעולם ה NLP להתחלות חדשות ומוצלחות

החיים של כולנו מלאים בשינויים ובהתחלות חדשות. בכל בוקר אנחנו מתחיל יום חדש, ובכל שבוע מתחילים שבוע חדש, כך גם בכל חודש ובכל שנה. יש כאלו שאצלם שנה חדשה זה סמל להתחדשות, צמיחה, תקווה וזה מלווה בהרבה התכווננות ומעשים שתומכים בשינוי הזה. מעבר למחזוריות הזמן, יש עוד המון מצבים של התחלות חדשות בחיים, לדוגמה: החלפת מקום עבודה, נישואים, לידה, מעבר דירה, מעבר לעיר/ מדינה אחרת, התחלת לימודים ועוד ועוד… אולי גם אתם מבינים כעת כמה שינויים והתחלות חדשות אתם חווים.

מתוך ההבנה של השכיחות של התחלות חדשות בחיינו, עלה צורך לקבל כלים שיאפשרו לצלוח את המעבר בצורה טובה יותר, רגועה יותר, נינוחה יותר ועם תוצאות מוצלחות. למה? כי מגיע לנו להצליח. כי ההצלחה שלנו מוסיפה טוב בעולם. כי זה אפשרי. כי אנחנו ראויים. יש מלא סיבות טובות 😉

מדובר בסדרת מפגשים שמכינה אותנו רגשית, מחשבתית והתנהגותית בתקופות של שינויים בחיים, כך שנגיע מלאים בתחושת מסוגלות, במחשבות מקדמות, בפעולות שמביאות אותנו לתוצאות טובות ולחוויית הצלחות.

מבין הנושאים שנרחיב עליהם בסדנה:

  • התחלה חדשה כפתח לשינוי מיוחל בחיים,
  • מה הופך שינוי למוצלח,
  • הנחות יסוד מעולם ה NLP שתומכות ביצירה של שינוי חיובי,
  • תרגיל מקסים "מה הזמן מזמן לי",
  • טכניקת NLP קבוצתית
  • עבודה על משולש ההשפעה בחיים ועוד.

 

מתאים מאוד לנשים שחוות יחד שינוי בגיל, במצב משפחתי או תעסוקתי; מתאים לנשים שעומדות בפני שינוי ומעוניינות להפוך את השינוי לקרש מקפצה עבורן; מתאים לקראת שנה חדשה (עברית או אזרחית); מתאים מאוד לקבוצות מגובשות שרוצות פעילות מהנה יחדיו; מתאים לארגונים שמעוניינים לשפר את רווחת העובדים ועל הדרך את תפוקת העבודה (ידוע שעובד מרוצה היא עובד יותר יעילה).

שיתוף העמוד