רגשות – איך מרגישים, מאווררים ומשחררים רגשות?

כולנו מרגישים, מהיום בו נולדנו ועד יומנו האחרון. המון רגשות חולפים בתוכנו בכל יום, שעה ודקה. זה טבעם של רגשות, לעלות בנו רגש או התבוננות ולאפשר להם לחלוף ולהמשיך הלאה. מעין תנועה ספירלית וטבעית שנותנת מקום לרגשות ומאפשר להם גם להשתחרר ולחלוף.

אבל מה קורה כאשר לא נותנים לרגש מקום? שמתעלמים? מדחיקים? מתנגדים? האם יש לזה השפעה עלינו? התשובה היא כן! חד משמעית.
כל רגש שלא ניתן לו ביטוי או מקום יוצר בתוכנו בעצם תחושת תקיעות או חסימה רגשית. סביר להניח שאותו רגש מודחק או תקוע, ימצא את דרכו לאותת לנו, דרך הגוף, דרך המחשבות, דרך מכאובים כאלה ואחרים.
המסקנה היא ברורה, ממש כדאי לנו להיות קשובים לרגשות שלנו. ממש כדאי לנו ללמוד איך להרגיש בצורה נכונה, איך לאוורר מדי פעם את הרגשות שלנו, לאפשר להם לנוע בתוכנו ולהשתחרר.

בבית הספר, בצבא, באוניברסיטה ובעוד תחנות חשובות בחיים – למדנו המון המון דברים.
אבל איך לשחרר רגשות שתקועים בתוכנו, לא לימדו אותנו. בעיני, זו אחת הלמידות הכי חשובות ומשמעותיות. ואם זה גם כיף, אז בכלל שווה!

בהרצאה נלמד דרך פשוטה, כייפית ונעימה לתת ביטוי לרגשות שלנו מכל הסוגים. כן, חשוב מאוד לבטא כעס כמו שחשוב לבטא שמחה, וחשוב לתת מקום לפחד כמו שחשוב להרגיש אהבה. אין רגש 'טוב' ורגש 'שאינו טוב'. ישנו צורך אמיתי ונכון להרגיש ולשחרר רגשות.
את השיטה שתלמדו תוכלו לקחת לחייכם וליישם בקלות בכל מקום שתהיו, ובעזרתה להביא בריאות ושמחה לעצמכם.

הרצאה שלומדים בה המון דברים חשובים על רגשות וגם מרגישים בה, מאווררים ומשחררים בה רגשות. בקיצור, הרצאה מרפאת.

מתאים ל א.נשים שמרגישים שמנעד הרגשות שלהם צר ורוצים להרחיב את החיבור הפנימי הרגשי; מתאים לא.נשים שמרגישים תחושת תקיעות או חסימה בתוכם; מתאים לא.נשים שרוצים להביע יותר אהבה וחיבה ולא מצליחים; מתאים לא.נשים שרוצים ללמוד דרך קלה וכייפית להרגיש טוב בחיים; מתאים לחברות וארגונים שרוצים להשקיע בנכס האנושי שלהם ולקבל מהם בתמורה פי 10 מונים (כי 'עובד מרגיש' הוא עובד יצירתי, אקטיבי ואפקטיבי).

שיתוף העמוד