כוחה של מילה

למילים יש כוח עוצמתי. מילים יוצרות מציאות, יש להן כוח לייצר ולברוא עבורנו את אשר נאמר. מתוך ההבנה הזו המשמעות של בחירת המילים מתחדדת וההבנה שהכוח בידינו מאפשר לנו אחריות גדולה וגם יכולת ליהנות מהתוצרים שיגיעו לחיינו בעקבות המילים שנבחר.

אולי גם לכם קרה או שנתקלתם בזה: קולגה/ חברה מגיעה ומישהי שואלת אותה 'את חולה? את נראית ממש לא טוב' ובאמת תוך זמן קצר היא מתחילה להרגיש ממש לא טוב ו

מחליטה ללכת הביתה כי היא כבר לא יכולה לעמוד על הרגלים. זו דוגמה קטנה ודי שכיחה לכוחה של מילה. ומה קורה כאשר אנחנו אומרים לעצמנו מילים קשות, ולא מישהו מבחוץ? זה יכול להיות קטלני ממש.

ההרצאה הזו היא מאוד מלמדת ומעשירה. היא מאפשרת לנו לבחור בדרך מקדמת עבורנו מתוך הבנה שלמילים שלנו יש השפעה על הבריאות שלנו, על התדר שלנו, על המציאות שלנו.

בהרצאה על 'כוחה של מילה' נשלב תרגיל מעשי שבו כל אחד יוכל באופן פרטי לבחון עם עצמו דרך לעשות שינוי. השינוי הזה ילווה אתכם הלאה ויאפשר לכם: שינוי מחשבתי, שינוי שיח פנימי שלכם עם עצמכם, העלאת התדר שלכם, זימון טוב לחייכם, ומציאות שמותאמת לכל אלו.

 

מתאים ל לא.נשים שרוצים לשים לב לשפה שמאפיינת אותם ולוודא שהיא מקדמת אותם; מתאים לא.נשים שמבינים את כוחם של המילים ורוצים לייצר שיפור; מתאים לא.נשים שאולי מרגישים מושפעים מדי ממילים של אחרים ורוצים לחזק את השיח הפנימי המקדם בתוכם; מתאים לחברות וארגונים שרוצים ליצור שפה אחידה ומקדמת מול העובדים וביניהם להשגת תוצאות גבוהות יותר בעסק ואצל העובדים

שיתוף העמוד