ריפוי עצמי – איך ניתן לעזור לעצמנו?

הרצאה חשובה, קלילה ומעשירה שמביאה כלים שחשוב לכל אדם להכיר בכדי שנוכל לעזור לעצמנו להרגיש טוב יותר, להרגיש בריאים יותר ומסופקים יותר.

אצל כולנו יש תקופות שהגוף מאותת: כאבים במקום מסוים, דלקת אפילו פריחה, לפעמים מדובר בכאבים כרוניים ולפעמים כאבים שהולכים ובאים – חשוב שנלמד לעזור לגוף שלנו ולנפש שלנו להרגיש בריאים, מאוזנים וחזקים יותר.

בהרצאה הזו אני מביאה את גורמי הפורטה שיכולים לעזור לכל אחד להירפא:

  • הן בהיבט הגופני,
  • הן בהיבט התודעתית מנטאלית,
  • והן בהיבט הרגשי.

 

כל הגורמים שמוצגים בהרצאה נמצאו מקדמי בריאים במחקרים רבים שנעשו סביבם. כל אחד יכול לקחת לעצמו את מה שנכון לו ומקדם בריאות עבורו.

חשוב לציין שכל המידע המוצג בהרצאה אינו מחליף חוו"ד רפואית וטיפול קונבנציולני.

חלק מהחשיבות הרבה של ההרצאה הזו, שהיא מחזירה לנו את הכוח, השליטה והיכולת לסייע לעצמנו. כאשר אדם מרגיש חסר אונים ויכולת לעזור לעצמו, הוא הופך תלוי בסיוע חיצוני בלבד והופך פסיבי מול עצמו. כאמור, אין זה מחליף ייעוץ רפואי, ועם זאת ההרצאה מעשירה את סל הכלים לריפוי עצמי ומאפשרת לנו להיות אקטיביים למען בריאותינו.

 

מתאים ל לא.נשים שמרגישים שהגוף יצא מאיזון; מתאים לא.נשים שהרפואה לא מוצאת סיבה לקושי שלהם; מתאים לא.נשים שהבריאות שלהם חשובה להם; מתאים לא.נשים שסובלים מכאבים ורוצים ללמוד להבין את הגוף ואיך ניתן לעזור לו; מתאים לחברות וארגונים שבריאות העובדים שלהם חשובה להם ופועלים לקידום ארגון בריא.

שיתוף העמוד