טקסי בוקר – למה זה חשוב עבורי?

הרצאה זו שופכת אור על שיטה בדוקה ומוכחת של מצליחנים רבים שממנפים את שעות הבוקר הראשונות למענם. כיום, יש ממש הוכחות ומחקרים שמראים עד כמה טקסי בוקר משנים את כל היום עבור האנשים שמחזיקים בם.
בהרצאה נלמד על המשמעות של טקסים; מה כל כך מיוחד דווקא בבוקר; נלמד את העקרונות הבסיסיים לטקסי בוקר שנמצאו מקדמים ומועילים; נבחן את ההשפעות המיטיבות של טקסי בוקר על המשך היום, המיקוד, העשיה ועוד; בתרגיל שנעשה כל אחד יבין ספציפי מה הוא רוצה להביא ליום שלו ומשם כל אחד ואחת מאיתנו יוכל ליצור לעצמו את טקס הבוקר האולטימטיבי עבורו ובכך לשפר את איכות חייו.

חשוב לציין – זה יכול להתאים לכל אחד! לא חייבים לקום ב 4 בבוקר, לא חייבים לרוץ מרתון בשדות על הבוקר, לא חייבים לשתות שייק ירוק כדי ליישם טקס בוקר מקדם עבורכם. בהרצאה נלמד איך ליצור 'שפצורים' או שינויים מדורגים שכל אחד יכול להתאים לעצמו וליצור את טקס הבוקר האולטימטיבי עבורו.

מתאים לא.נשים שרוצים להפיק יותר מהיום שלהם; מתאים לא.נשים שרוצים להעניק לעצמם זמן לפני שהיום מתחיל והעשיה תכוון החוצה; א.נשים שרוצים להתמלא באנרגיה וכוחות שיסייעו להן בשאר משימות היום; א.נשים שחשוב להם לחיות בעוצמה; מתאים לארגונים שרוצים לחזק אצל העובדים שלהם את תחושת המצוינות וההצלחה.

ממליצה בחום. זה משדרג את החיים.

שיתוף העמוד