דמיונות מודרכים לילדים

ילדים משתמשים כל הזמן בדמיון שלהם, קל להם מאוד לדמיין ולכן הכלי של הדמיון המודרך מאוד מתאים להם ומשפיע עליהם מהר מאוד וטוב מאוד.

ילדים צעירים עסוקים מאוד בפחדים רבים שהם לא תמיד יודעים להסביר אותם, ובהתמודדויות חברתיות שמשפיעות על הביטחון שלהם, ולרוב הם לא רואים את היכולות המופלאות שלהם.

עלינו המבוגרים:  המדריכים , ההורים מוטלת האחריות להראות להם כמה הם נפלאים, בדיוק כפי שהם.

דמיון מודרך הינו כלי נפלא לכך. מוזמנים לתת לילדיכם להאזין, לפני השינה או לפני הקימה בבוקר או בכל זמן אחר שמתאים להם והם כבר בדרך הנכונה להכיר בחוזקות הנפלאות שלהם.

 

  1. דמיון מודרך לשחרור רגשות לבלון
    דמיון מודרך עוצמי ונפלא שמשלב גם שימוש בנשיפות ארוכות ואיטיות שמרגיעות וגם בהבנה שיש ביכולתם לשחרר חוויות או מילים או רגשות שמכבידים עליהם. יש בדמיון המודרך הזה תחושת הקלה מאוד גדולה עבור הילדים. רבים מהם מדווחים על תחושת שחרור, ומשהו שמשתחרר מאזור בית החזה והבטן. מוזמנים לאפשר לילדיכם את המתנה הנפלאה הזו.
    להאזנה לדמיון מודרך לשחרור רגשות לבלון – לחצו כאן

  2. דמיון מודרך לחיזוק ביטחון עצמי לילדים
    כאמור, נושא הביטחון העצמי מעסיק ילדים רבים. דמיון מודרך זה מאפשר להם בדרך קלה וידידותית, לדמיין חוויות וסיטואציות שמשפיעות מאוד לטובה על חוויית הביטחון שלהם כלפי עצמם. אני ממליצה על הדמיון המודרך הזה לכל ילד וילדה, זו מתנה גדולה שאנו יכולים להעניק לילדים המתוקים. ככל שמאזינים לדמיונות מודרכים יותר ויותר כך ההשפעה שלהם גדלה יותר ויותר. תיהנו, באהבה רבה.
    להאזנה לדמיון מודרך לחיזוק ביטחון עצמי לילדים – לחצו כאן
  3. דמיון מודרך לילדים לשחרור אנרגיות מכבידות בחול
    לפעמים ילדים רבים חווים חוסר שקט, או כבדות שאינה מוסברת, או אנרגיה 'קשה' שמלווה אותם. מצאתי שיש טריק נפלא ומרגיע לכך, טריק שהרבה ילדים אפילו נהנים ממנו כמשחק – לכסות את הרגליים וחלק מהגוף בחול הים. ברוך השם שהתברכנו במדינה עם חוף ים נפלא וזה אפשרי. אז מעכשיו שאתם בים – יישמו את הטיפ. וכשלא מתאפשר, או כשקר בחורף, או כשצריך משהו מיידי – הדמיון המודרך הזה יכול לעשות את העבודה מצויין.
    אני שומעת גם על מבוגרים רבים שנהנים להשתמש בדמיון המודרך הזה ולהרגיש את ההקלה והשחרור שמגיעים בעקבותיו. תהנו 🙂
    להאזנה לדמיון מודרך לשחרור אנרגיות מכבידות לחול – לחצו כאן
שיתוף העמוד