סדנה ללימוד NLP בסיסי

תקציר סדנה ללימוד NLP בסיסי לתלמידי על יסודי:

סדנת לימוד NLP בסיסי זו מותאמת לתלמידים בגילאי על יסודי ומאפשרת להם הצצה לעולם ה NLP שמאפיין את המצליחנים בתחומם ונקרא גם חקר המצוינות.  תחום ה NLP הינו מוערך ומלא בהצלחות ברמה העולמית והארצית. ידוע שסל הכלים, המידע והטכניקות של ה NLP הוא מהמובילים בתוצאות גבוהות בזמן קצר. התלמידים בסדנה זו לומדים תפיסות עולם חדשות, הנחות יסוד של ה NLP, שימוש בעוגנים ובשפה של ה NLP, טכניקות שעובדות ברמת תת המודע ועוד. תלמידים שמשתתפים בסדנאות אלו מצליחים להתחבר ליכולות ולכישורים שלהם, להביע את עצמם, ליצור קשרים בינאישיים טובים וחזקים יותר ואף להתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים.

הסדנה מיועדת לתת כלים משמעותיים לתלמידים, גם לתלמידים אשר אותרו כמתמודדים עם קשיים רגשיים, חברתיים או התנהגותיים. ההתמודדות של אותם תלמידים מקשה עליהם ביום יום. ובימים הללו של לאחר קורונה ובעת התמודדות ביטחונית לאומית – האתגרים של אותם תלמידים מקשים עליהם יותר ויותר. המטרה של הסדנה הזו להביא איתה כלים שיאפשרו לכל אחד מהם להכיר ביכולותיהם לפעול, לצמוח ולשגשג גם במצבים מאתגרים. 

הסדנה מורכבת מ 22 שעות הנחיה בסך הכול. מתוכם 2 מפגשים של שעה כל אחד עם צוות ניהול ביה"ס, ועוד 20 שעות הנחיה לתלמידים שיתחלקו על פני 10 מפגשים של שעתיים כל מפגש. במפגשים עם התלמידים נעמיק במגוון נושאים ביניהם: לימוד השפה השלווה, ניהול מחשבות ורגשות, הנחות יסוד ב NLP, תרגול טכניקות לעבודה עם תת המודע ועוד. כל אלו יעשו בצורה של למידה חווייתית שמחברת בין למידה לתרגול, ויהדהדו הן כצמיחה אישית והן כקבוצתית בתחום החוסן והמסוגלות. זו סדנה שמלאה בידע וכלים נפלאים שביכולתה להביא כל אחד.ת למקום גבוה יותר בתוכו, הן מול עצמו והן בתפקוד כלפי חוץ.

במפגשים אביא כלים מעולם ה NLP, דמיון מודרך, טכניקות העצמה ועוד. 

למי זה מומלץ:

  • לתלמידים ששואפים להצליח וללמוד כלים מקדמים לחיים.
  • לתלמידים שאותרו עם קושי רגשי, חברתי או התנהגותי ויש צורך לחזק אותם.
  • לתלמידים ששואפים לחזק קשרים בינאישיים ולהרגיש טוב עם עצמם.
    ועוד

 

 

 

 

 

 

מה יוצא לכם מזה?

  • התלמידים לומדים כלים שהופכים להיות דרך חיים להצלחה ולצמיחה.
  • התלמידים לומדים להכיר את תת המודע ולעבוד אתו להשגת מטרות ויעדים בחיים.
  • התלמידים מתרגלים ומתנסים בתהליכים NLP'יסטים ומחזקים את הביטחון האישי ותחושת המסוגלות.
  • התלמידים לומדים להתחבר ליכולות ולחוזקות שלהם ולהכיר את עצמם באמת.
  • התלמידים לומדים כלים לחיזוק תקשורת בינאישית.
    ועוד

סילבוס של סדנה ללימוד NLP בסיסי לתלמידים:

מצורף קובץ סילבוס להורדה

המלצות:

מצורפות המלצות מהקליניקה וגם מסדנאות שנוגעות בהיכרות ולמידת עולם ה NLP לתלמידים.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד