סדנה למצוינות אישית

תקציר סדנה למצוינות אישית:

סדנת מצוינות אישית, הינה סדנה שנועדה להביא כל משתתף.ת לחיבור עם הדגם הגבוה שלהם. ביכולתה של סדנה זו להעשיר ולחזק בצורה משמעותית את צוותי החינוך. ביכולתה של הסדנה לעורר השראה ובכך גם לחזק מוטיבציה וביצועים. סדנה זו נוגעת במסלול הצמיחה של מספרי אחד בתחומם ומאפשר לנו לעשות מידול וללמוד מהצלחותיהם וליהנות מדרך קצרה וסלולה למצוינות של כל אחד.ת מאיתנו.

הסדנה מיועדת לצוותים החינוכיים, אשר עובדים ימים כלילות למען ילדינו, למען דור העתיד. העבודה כמורה ומחנך בישראל ידועה כשוחקת ומאתגרת. ובימים הללו של לאחר קורונה וברקע התמודדויות ביטחוניות משמעותיות – האתגרים של המורים בישראל רק עולים. המטרה של הסדנה הזו להעשיר את הצוותים החינוכיים, לעורר בהם השראה ותחושת מסוגלות אישית לצמוח לדגם הגבוה ביותר שלהם ולהתנהל מתוכו. להתנהל בעולם מתוך מצוינות אישית מביא ערך רב לכל תחומי החיים: האישי, המקצועי, המשפחתי, החברתי, הקהילתי ועוד.

הסדנה מורכבת מ 8 מפגשים בסך הכול. מתוכם 2 מפגשים של שעה כל אחד עם צוות ניהול ביה"ס, ועוד 6 מפגשי של שעתיים וחצי עם צוותי החינוך. בסך הכל הסדנה כוללת 17 שעות הנחיה.

במפגשים אביא כלים מעולם ה NLP, דמיון מודרך, טכניקות העצמה ועוד. בין היתר נעבוד על: ניהול מחשבות, שחרור רגשות, החזקת ערך עצמי מנצח ועוד. כל אלו יעשו בצורה של למידה חווייתית שמחברת בין למידה לתרגול, וכל אלו יהדהדו וילוו את הצוותים המשתתפים הן בעבודתם המקצועית והן בתחומי חיים פרטיים. 

למי זה מומלץ:

  • לבתי חינוך שעולה בהם צורך לחזק מוטיבציה וביצועים אצל הצוות החינוכי
  • מומלץ כסדנת חיזוק והעשרה לצוותים כצ'ופר או במטרה להביע הערכה 
  • מומלץ כפעילות מרוממת ומגבשת לצוותי החינוך הגברת השייכות והעצמה
    ועוד

מה יוצא לכם מזה?

  • הצוות החינוכי מקבל לימודי העשרה משמעותיים שמשפרים את ההתנהלות היום יומית.
  • מאפשר לצוותים לקבל כלים להתמודדויות עם מצבים יום יומיים מתוך תחושת מסוגלות ויצירת אפיקי תגובה חדשים ויצירתיים כיאה למצליחנים בתחומם.
  • משפיע על רמת התפקוד של צוותי החינוך, מעלה רמת סבלנות והכלה, מחזק תחושת שייכות, יוזמה והתגייסות, מגביר את המוטיבציה והמעורבות.
  • מגביר תחושת אחווה, רעות וחיבור בינאישי בין המשתתפים.
  • מאפשר תוצאות גבוהות יותר בכל תחום של העובד ולרוב מתוך שמחה.

סילבוס של סדנה למצוינות אישית לצוותים:

מצורף קובץ סילבוס להורדה

המלצות:

מצורפות המלצות מהקליניקה וגם מסדנאות שנוגעות בהשגת מצוינות אישית.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד