סדנת היהלום שבפנים לחיזוק ערך עצמי

תקציר סדנת היהלום שבפנים לצוותי החינוך:

סדנת היהלום שבפנים, הינה סדנה ששופכת אור על הנושא החשוב ביותר לכל אדם: הערך העצמי שלנו. בסדנה לומדים להבחין בהבדל בין דימוי עצמי, ביטחון עצמי וערך עצמי. ההכרה שהכול מתחיל מהערך העצמי שלנו הופכת את הסדנה לסופר חשובה ומשמעותית לכל אדם, גם לצוותים החינוכיים הנפלאים. סדנה זו נועדה להביא כל משתתף.ת להתנהל מתוך ערך עצמי מנצח. ביכולתה של הסדנה ללמד מידע ודפוסים חשובים שנוגעים בהעלאת דימוי עצמי, ביטחון עצמי וערך עצמי. נלמד מה מאפיין כל אחד מהם ואיך לחזק את עצמנו בכל תחום.

הסדנה מיועדת לצוותים החינוכיים, אשר עובדים ימים כלילות למען ילדינו, למען דור העתיד. העבודה כמורה ומחנך בישראל ידועה כשוחקת ומאתגרת. ובימים הללו של לאחר קורונה ועם התמודדות ביטחונית – האתגרים של המורים בישראל רק עולים. המטרה של הסדנה הזו להעשיר את הצוותים החינוכיים, לעורר בהם השראה,
לחזק תחושת מסוגלות אישית ובעיקר להתנהל עם ערך עצמי מנצח. אשרי התלמידים שיזכו לדוגמה נפלאה ממורים שמחזיקים בערך עצמי מנצח ויהוו השראה עבורם.

הסדנה מורכבת מ 5 מפגשים בסך הכול. מתוכם 2 מפגשים של שעה כל אחד עם צוות ניהול ביה"ס, ועוד 3 מפגשים של שעתיים וחצי עם צוותי החינוך. בסך הכול הסדנה כוללת 9.5 שעות הנחיה. 

במפגשים אביא כלים מעולם ה NLP, דמיון מודרך, טכניקות העצמה ועוד. המפגשים הם מלאים בידע, כלים ותרגול, ביניהם: הבנת ההבדלים שבין דימוי, ביטחון וערך עצמי; לימוד הנחות יסוד; טכניקות לחיזוק פנימי; טיפים לצמיחה בכל תחום ועוד. כל אלו יעשו בצורה של למידה חווייתית שתהדהד ותלווה את הצוותים המשתתפים הן בעבודתם המקצועית והן בתחומי חיים פרטיים.

למי זה מומלץ:

  • לבתי ספר ששואפים להחזיק צוות מיומן, חזק שמתנהל עם ערך עצמי מנצח ומביא את יכולותיו הגבוהות לבית החינוך
  • מומלץ כסדנת חיזוק והעשרה לצוותים כצ'ופר או כהערכה בהם
  • מומלץ כפעילות מרוממת ומלכדת לצוותי החינוך 
    ועוד
לסדנת יהלום שבפנים לבתי ספרai-generated-8230700_1280

מה יוצא לכם מזה?

  • הצוות החינוכי זוכים לחזק את עצמם ומתוך כך גם את התנהלותם בבית החינוך.
  • מאפשר לצוותים להרגיש בטוחים יותר בעצמם, מחוברים ליכולותיהם ולכישורים שלהם.
  • משפיע על רמת התפקוד של צוותי החינוך, על המוטיבציה, על היוזמה, על התגובתיות והיצירתיות שלהם.
  • התנהלות עם ערך עצמי מנצח של צוותי החינוך משפיעים באופן ישיר גם על התלמידים שנחשפים אליהם ומקבלים מהם דוגמה אישית נפלאה.

סילבוס של סדנת היהלום שבפנים לצוותים:

מצורף קובץ סילבוס להורדה

המלצות:

מצורפות המלצות מהקליניקה וגם מסדנאות שנוגעות בחיזוק הדימוי, הביטחון והערך העצמי.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שיתוף העמוד