דמיונות מודרכים לנשים

לדמיונות מודרכים יש עוצמה רבה על בריאותנו, רווחתנו, והשגת מטרותינו בחיים.
כיום ידוע, כי מצליחנים בתחומם משתמשים בכלי זה כדי לשפר ביצועים, להגדיל תחושת רווחה ורוגע, ולהשיג איכות חיים.
בזמן הדמיון המודרך, אנו מתחברים לתת המודע, שהוא כוח עוצמתי שקיים בכל אחד ואחת מאיתנו. איך עושים זאת? בעת כניסה לדמיון מודרך אנו מאפשרים למודע לנוח ומתוך מצב של רגיעה אנו מתקשרים עם התת מודע ומביאים עצמנו להשגת השינוי הרצוי בחיינו.

דמיון מודרך הינו כלי עוצמתי ומוכח לטיפול במגוון תחומים • להשגת רוגע ושלווה, שינוי דפוסים של מתח ולחץ • לריפוי פיזי של גופנו לצד השגת בריאות הנפש • לשנות הרגלים ודפוסים שאינם מקדמים אותנו • לסגירת קצוות פתוחים בחיינו מהעבר • לניקוי זיכרונות, כאבים ושינוי הרגש הנלווה אליהם • להכנה לתחרויות ספורט, בחינות או לידה

הכלי הזה הינו פשוט ונפלא, הוא נגיש לכל אחד ואחת מאתנו.
אם תרצו לקרוא את המאמר שלי בנושא דמיון מודרך, עוצמתו ועצות נוספות בתחום, הקליקו כאן

מנגישה לכם בשמחה, רשימת דמיונות מודרכים המותאמים לפי צרכים מגוונים. נשאר לך לבחור את הדמיון המודרך שמתאים לך ולקבל את התועלות הרבות שבו:

1. דמיון מודרך "תמונות ילדות"
דמיון מודרך זה מאפשר להשיג רוגע ושלווה, מגביר חיבור פנימי, מחזק משאבים פנימיים, מסייע 'לנקות' אירועי ילדות ועוד.
דמיון מודרך זה מיועד לנשים, מעל גיל 20, ובין היתר הוא משפיע על חיזוק אהבה עצמית וקבלה עצמית,
שהינם הבסיס לכל הצלחה בחיינו, ולכל יציאה לדרך חדשה.
להאזנה לדמיון מודרך תמונות ילדות – לחצי כאן

2. דמיון מודרך לריפוי והחלמה
כל אדם נולד עם מנגנון ריפוי טבעי, מעין כוחות פנימיים הטבועים בו אשר יודעים לרפא ולחזק את הגוף.. עצם ההקשבה לגוף מחברת אותנו לכוחות הריפוי הטבעיים שבתוכנו ומאפשרת לאנרגיית החיים לזרום בתוכנו בקלות ולהביא את הגוף למצב מאוזן, מצב של ריפוי והחלמה.
ידוע שתת המודע אחרי על תפקוד של מערכות הגוף האוטומטיות, על האיזונים הנדרשים בגוף, ועל התפקוד התקין וההרמוני של מערכות הגוף. ומכאן, שבמקרה של אי תקינות ביכולתו של תת המודע לתקנם.
מזמינה אותך להתחבר לכוחות הריפוי שבתוכך ולאפשר לעצמך חיים בריאים, מאוזנים וטובים יותר.
דמיון מודרך זה, מתאים ל: להתמודדות עם כאבים, דלקות, התמודדות עם כוויות וחתכים, התמודדות עם תפקוד לקוי של מערכות גוף או איברים בגוף ועוד.
תני לעצמך את המתנה הזו, את החיבור הפנימי הנפלא לכוחות הריפוי שבך!
להאזנה לדמיון מודרך לריפוי והחלמה – לחצי כאן

 

3. דמיון מודרך להגשמת משאלות ומטרות לשנה החדשה (ובכלל)

בכל שנה חדשה או בתקופות של שינוי או התחלות חדשות בחיים, אנו חווים משב רענן, אליו מתלווה רצון להשתפר, להתייעל ולהצליח.
בזמנים אלו ובזמנים נוספים, עולה בנו כמיהה לצמיחה, שאיפה להשגת מטרות ושאיפות.
קבלי דמיון מודרך עוצמתי להשגת מטרותיך בכל תחומי החיים, מתוך תחושת שגשוג, פריחה והצלחה.

להאזנה לדמיון מודרך להשגת משאלות ומטרות – לחצי כאן

 

4. דמיון מודרך לחיזוק ביטחון עצמי

מי לא היתה רוצה ביטחון עצמי גבוה? כולנו מכירות בחשיבות של נוכחות הביטחון העצמי שלנו בחיינו. תחושת ביטחון עצמי, ביכולתה להניע אותנו לפעולה ולהצלחה. לכן, רובנו שואפות לתחושת ביטחון עצמי. אני שמחה להציג לכן מתנה נפלאה, דמיון מודרך לחיזוק הביטחון העצמי. קחו לעצמכן 10 דקות בבוקר לפני הקימה או בלילה לפני השינה או בכל שעה אחרת ביום שמתאימה לכן והאזינו. דעו, שההתמדה משתלמת! היא מביאה תוצאות נהדרות בחיזוק הביטחון, בהכרה ביכולותיכן, בחיבור הפנימי שלכן ובתחושת רוגע ושלווה. כי מגיע לכל אחת מכן לזרוח ולהאיר למרחוק!

להאזנה לדמיון מודרך לחיזוק ביטחון עצמי – לחצי כאן

 

5. דמיון מודרך להגברת השמחה בחיים

שמחה היא אחת התכונות שכולנו שואפות אליה בחיים. לכולנו נעים יותר להיות בחברת אנשים שמחים, וזה לא מקרי. כיום מחקרים רבים מוכיחים את הקשר שבין השמחה בחיינו לבין בריאותינו הפיזית, רווחתנו הנפשית, יכולתנו להשיג מטרות חשובות בחיים, הקשרים הבינאישיים בחיינו, מידת שביעות הרצון שלנו, הצלחתנו המקצועית או בפיתוח קריירה, אריכות ימים ועוד…
לקבלת המיני קורס בחינם שיצרתי בנושא "להיות בשמחה לחיות בעוצמה" לחצי כאן
דעי, שביכולתך להגביר את השמחה בחייך, ואפילו בדרך קלה ונעימה. קחי לך 20 דקות ביום שהן מתנה עבורך, ותחווי שינוי עוצמתי בכל תחומי החיים.
להאזנה לדמיון מודרך להגברת השמחה בחיים – לחצי כאן

 

6. דמיון מודרך לזוגיות טובה ומוצלחת

השאיפה למצוא את החצי השני הינה אוניברסלית. לכולנו החלום למצוא את האחד שיתמוך, יאהב, יפרגן, האחד שאתו נרגיש 'שלם' ונחוש בשמחה. הדמיון המודרך משתמש בעולם הדימויים אותו תת המודע מבין, ומאפשר להעביר מסר עוצמי שתת המודע מבין היטב ובכך יסייע לנו להשיג את שאיפותינו החשובות.  קבלו דמיון מודרך במתנה אליכן שיסייע לכן להוריד התנגדויות פנימיות שיאפשר לכן לדמיין את השגת מטרתכן בצורה מלאה שלמה ומפורטת: עם צבעים, קולות, רגשות, וטעמים.. תאפשרו לעצמכן לזמן את הטוב לחייכן תאפשרו לעצמכן לצמוח ולהתפתח בעיקר כי מגיע לכן, לכל אחת מכן, לחוות שפע, אהבה ושמחה בחיים. תתחילו לפעול למענכן! אתן ראויות לכך! בברכת זוגיות טובה בריאה ומוצלחת לכולנו.

להאזנה לדמיון מודרך לזוגיות טובה ומוצלחת – לחצי כאן

 

7. דמיון מודרך לחיזוק אהבה עצמית לעצמי ולזולת

דמיון מודרך עוצמתי במיוחד, שיכול להתאים לתשעת הימים של חודש אב ובכלל לכל ימות השנה. דמיון מודרך זה עוסק באהבה,  מלמד אותנו להיטען ולחוש אהבה עצמית. דמיון מודרך זה מאפשר לנו לאהוב, לקבל ולעטוף את עצמנו על כל החלקים שבנו ומשם אנו הופכים לעוגן ומקור עוצמה להפצת אור ואהבה גם לזולת. ידוע שכדי לאהוב את זולתנו, עלינו ראשית להתחיל באהבה עצמית כדברי רבי עקיבא שאמר "ואהבת לרעך כמוך", הדגש על כמוך, ראשית נלמד לאהוב ולקבל את עצמנו ואז נוכל לחוש כך גם כלפי האחרים. לאהבה יש כוחות עצומים של ריפוי וצמיחה ואני ממליצה לכל אחת להאזין לדמיון מודרך הזה ולשלוח אותו לאמא, אחות, חברה, שכנה כדי שלכולן יהיה עוד ועוד מהמשאב היקר הזה-אהבה ואז בוודאות שהעולם יהיה מקום טוב יותר. קבלו מתנה ממני, את הדמיון מודרך הנפלא הזה.

להאזנה לדמיון מודרך לחיזוק אהבת חינם לעצמי ולזולת – לחצי כאן

 

8. דמיון מודרך "דימוי המכבסה" לחיזוק הערכה עצמית

דמיון מודרך זה "דימוי המכבסה" פועל לחיזוק המשאבים הפנימים שלנו בכלל וחיזוק הערכה העצמית בפרט. הדמיון המודרך הזה מביא עמו המון סמלים ודימויים לתת המודע שמכוונים לחיבור פנימי, אהבה עצמית, זקיפות קמה והערכה עצמית! מומלץ מאוד להאזין בלילה לפני השינה, או בבוקר לפני ההתעוררות, או בכל שעה אחרת ביום שתתאים לכן. ידוע כי, הערך העצמי, הינו הבסיס לכל פעולה שנפעל, וכל מחשבה שנחשוב וכל רגש שנרגיש. חיזוק הערך העצמי נוגע בכל שינוי שנשאף להשיג בחיינו. צאו לדרך, לטשו וחזקו את היהלום הפנימי שבכן, את הערך העצמי שלכן.

להאזנה לדמיון מודרך 'דימוי המכבסה' לחיזוק הערכה עצמית – לחצי כאן

 

9. דמיון מודרך לחיבור פנימי ובניית הקן

דמיון מודרך נפלא לחיזוק משאבים וחיבור פנימי ויש בו אלמנטים וסמלים רבים שמסייעים ל'בנית הקן שתמיד רצינו'. ביכולתך להשתמש בדמיון מודרך זה בכדי לחזק את כישוריך, להתחבר לעצמך, לשאיפות, לרצונות שלך, ולהביא את כל אלו לבניית קן החלומות שלך. תוכלי להוסיף לדמיון הזה את כל מה שתמיד רצית – והדמיון כבר ימשוך את המציאות המתאימה אליך. בהצלחה יקרה, את כבר בדרך להשגת מטרתך.

להאזנה לדמיון מודרך לחיבור פנימי ובניית הקן – לחצי כאן

 

10. סוגסטיות חיוביות לתודעה גבוהה והעלאת התדר

לסוגסטיות חיוביות נודעת השפעה מעצימה, מחזקת ומרוממת עלינו. כבר שנים אני משתמשת בה, והפעם הקלטתי לנשים סוגסטיות חיוביות שמתאימות לכלל תחומי החיים בהם נשאף להשתפר ולהצליח. מומלץ מאוד להאזין במשך 21 יום ברציפות ולאפשר למילים המחזקות להפוך להיות חלק ממך ולהיטמע בחייך. ממליצה בחום לכל מי ששואפת לחיות את החיים בעוצמה, שאולי מצליחה בהרבה תחומים אבל יש תחום בו "לא הולך". בכוחן של הסוגסטיות החיוביות שלנות אמונות מגבילות למקדמות, לחזק את האמונה העצמית ותחושת המסוגלות.

להאזנה להקלטת הסוגסטיות החיוביות – לחצי כאן

 

שיתוף העמוד